brrrrr

brrrrr jag fryser. när jag åkte igår från finland var det -19 grader där. och här i kalmar är det cikurs -5 grader. och här fryser jag! men här finns havet. så det är kallt.
.
jag är alltså tillbaka i sverige, småland och kalmar. det känns helt okej, första dagen brukar vara mycket segare än såhär. men det kanske beror på att jag åkte så sent igår kväll. kändes faktiskt att jag fick en hel extradag i finland eftersom jag flög så sent och det gjorde mig väldigt glad. och så hann jag inte ens vara ledsen över att ha sagt hejdå innan det var dags att sova. bra koncept alltså.
.
och idag har jag ju redan fått hänga med jannekemään. det gör mig alltid väldigt glad! vi var och fikade och pluggade och janneke gick se hur vuxen jag blivit. har ju värsta vuxna kappan och posh skinnhandskar. saknas bara ett vd-jobb. men det är frågan om några år bara.
.
så andas ut finland, jag har lämnat landet. och gör dig redo kalmar, nu startar mina sista tre månader här. woop woop!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0