fair game

okej okej, ja vet att jag inte bloggar.. och anledning till detta är att jag faktiskt inte hinner. Och nu tänker ni säkert, amen vadå, man har väl tid till att skriva ett futtigt litet inlägg. Men tja, ja känner faktiskt att ja inte har tid till något annat än läsa, skriva, tänka, lära mig, plugga, träna, leta jobb, leta boende, laga mat och handla. Så ser mitt liv ut just nu och JAG VET att det är något jag valt själv så jag gnäller inte men fan vad avundsjuk jag är på de som sitter i soffan och kan unna sig att titta på skräpteve en timme om dagen. Jag får ångest så fort jag inte gör något vettigt (såsom till exempel: bloggar eller läser andras bloggar, tittar på teveprogram som jag egentligen inte gillar osv. ).. jag får ångest så fort jag gör något som inte är lärorikt.. och varför? Jo, för att jag ska för fän till New York och praktisera på USA:s fjärde största dagstidning. Nervös? Som fan, jag mår typ illa när jag tänker på det. Jag är såklart jävligt glad att ja fått denna platsen, det handlar inte om att jag inte vill åka längre för det vill jag! Det handlar om att jag just nu känner mig kass, dum, ontihuvudetig och stressad och innan jag åker måste jag bli självsäker, glad, migränfri och leverera det jag lovat.. leverera det bästa av mig själv.

Jag återkommer här på bloggen när jag känner att jag är värd det.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0