Hanna eller Janneke?

Hej Hanna här. Jag lägger upp den här bilden för att jag tkr den är fin. 

Idag har jag, Hanna alltså, haft väldiga problem med att gå upp ur sängen. Jag var svinigt trött och ville mer än gärna stanna kvar där o sova för alltid typ. När ja väl kom upp och tittade mig i spegeln ville jag gå o lägga mej en gång till. Kan man vara blekare? 
Efter detta kära återseendet i spegeln satte jag mig framför datorn och letade lägenheter i NY. Genomsnitthyran liggen på 9500 kr/månaden. Yeej tänkte jag.

Sen vart de lite opponeringskaos i skolan och efter de så tryckte (bokstavligt) jag i mig en tacosallad. Va skithungrig. Dumt som tusan eftersom jag ska gå och träna nu.

/Hanna

P.s okej okej, jag erkänner.. det är inte hanna som skriver utan Janneke.. Det är så att jag har en kille som tkr att skriver om honom hela tiden och att vår blogg är fånig. Därmed tyckte jag han gjorde personangrepp och vägrade därför att blogga om honom om det inte var så att det var nödvändigt. Men tja, jag gillar denna bilden på oss och därför lägger jag upp den. Hör du det Rick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0