Härligt kaos

Det är ganska tyst hemma.. och det känns ju lite konstigt med tanke på att det varit liv och rörelse här dygnet runt. Nästan alla barnen Wackerberg har åkt hem till sina numena hemstäder (jag är ju kvar i Nässjö). Livet har börjat igen. Jag skrev mitt CV färdigt idag och va dessutom och joggade en sväng. Joggade även igår men idag kändes de lite bättre.. de blev snöstorm dock så jag blev mer eller mindre blind när ja sprang så de va nästan att ge upp. Men ja kämpade mig in i mål och firade med lite gourmet när jag kom hem. 

Imorgon ska jag dra till Jönköping med Nina och sen ska det bubblas jacuzzi utomhus. Jag tar min sista dag ledigt imorgon för på torsdag och fredag ska jag bli allmänbildad, alltså läsa tidningar igen. Tog en paus från det under julen.. fy skäms på mig! 


Barnaskaran leker fint i vardagsrummet.

/Janneke 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0