ingen innebandy ikväll

det blev ingen innebandy ikväll eftersom Han höll mixern i fel ända när han skulle göra smoothie.
det blev en stor plåster på akuten i stället.
och egentligen är det väl mer synd om mig eftersom jag fick både laga mat och diska.
puuuh.
men ingen fara, vi båda måra bra och är glada.
.
och jag är så himla pepp inför nästa vecka. yeheej!! hade inte velat va min egen psykoterapeut (jag hade nog varit jäv) eftersom mitt psyke är världens största berg- och dalbana. tidigare i veckan har jag varit lite deppig och arg och nu är jag hur glad och förväntansfull som helst. från vafaaan är det fel på mig och världen till wuhuu jag älskar livet!
ja ni hör ni hur det själva.. men mer om den härliga veckan imorgon!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0