jag gör inte som alla andra

det är lördag och jag är vuxen. inte bara har jag vuxenkappan på mig idag utan jag är även i skolan och redigerar en intervju med min morfar som jag har gjort. och vad gör alla andra under tiden?
.
- janneke och folk från hennes korridor peppar sönder sig inför kvällens fester. det blev ingen spontanresa till nässjö för mig eftersom jag inte kan ge upp min utmaning. budgeten håller!
- vänner på gotland peppar sönder sig inför dagens match mot huddinge som börjar alldeles strax.
- resten av mina kompisar tror jag också laddar sönder sig inför någon sorts fest ikväll. eller så sover de bara och tar det lugnt, klockan är ju inte så mycket.
.
men vet ni vad? trots att andra festar, spelar innebandy och slappar så är jag ändå nöjd med det jag gör. morfars minnen är mycket värda.
och OJJJ så vuxen jag lät igen.
.
/hanna
ps. jag lyckades att fixa en gratisbiljett till innebandyn. så Han slipper betala min inträde. vad man kan när man är tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0