LOL jag nördar WTF DIY

17 014 items.
62,2 GB.
gissa vad det är?
.
det är bildmappen på min datorn. den innehåller alla mina bilder från åren 2009,2010 och 2011. jag håller precis på att säkerhetskopiera den nu när 2011 tagit slut. och nej, det är inte första gången jag gör såhär, SÅ livin' on the edge är jag inte, men nu har jag rensat lite i den så jag måste göra nya kopior på alla år. sjukt att jag kommer ihåg hur min pappa köpte en värstingdator som hade 6GB minne. det var så häftigt! jag var kanske 12 år gammal och hur stolt som helst. och nu har jag mer minne på min mp3spelare. och bara mina bilder hade fyllt den datorn över sex gånger om. oj.
.
för övrig vore det intressant att veta hur många GB fylla jag har på min dator.. en och annan bild är ju tagen i berusad tillstånd. det är tur att man inte alltid vågar ha kameran med sig. värsta stunderna finns nog inte fångade på bild... (förutom en stund då, men det är en annan historia som jag inte tänker mig att berätta)
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0