mitt liv på gotland

såhär brukar jag se ut på gotland. eftersom det är en ö, och alla känner alla, är det väldigt naturligt att vara naken här. det finns ingen som skäms över det, eller vissa kanske gör det, men grupptrycket tvingar även dem att leva enligt naturalisters lagar. det skulle ju vara en aning stelt om man kom till jobbet på morgonen och kollegan hade kläderna på sig...
den här bilden tog jag direkt efter att jag hade varit ute och joggat. det är så smidigt här på gotland. först joggar man, naken såklart, och sen hoppar man direkt in i duschen. inga krångliga klädbyten eller svettiga sportkläder. dessutom känns det härligt att jobba naken i detta, friska vintervädret. det piggar upp ordentligt.
om saftlandet bara kunde följa öjns exempel..
nu ska jag ta på mig skorna eftersom jag ska på restaurang ikväll. och då är det viktigt att man har skor på sig. hallå det är ju restaurang vi snackar om! folk vill inte äta bland massa nakna fötter...
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0