nu måste jag skryta lite (=mycket)

den här söndagen alltså.. den har varit den mest effektiva i världen!
jag har sorterat alla mina skolpapper och slängt det mesta. gått igenom alla mina saker, sorterat böcker, packat tom en låda till gotland och sorterat alla andra konstiga lådor/skåp/diverse samlingar av saker.
sedan har vi storstädat: dammat, dammsugit, skurat golvet, putsat alla dörrar och skåp, städat badrummet och köket och vädrat mattan och madrasser.
och nu ska vi åka och handla mat till nästa vecka och sen ska vi spela innebandy.
GO TEAM JAG OCH HAN!!
förlåt att jag bli en aning övertaggad. men jag är så otrolig nöjd med vår insats.
.
.
fettaste hår i världen har jag också fått. men det är bara tecken på att jag varit flitig!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0