ny dag nya möjligheter

Efter en trevlig fika (innan toalettstädningen) så gick ja till TGR för att köpa ett fotoalbum. Tyvärr hade de inte de ja ville ha så de blev inget nytt. Jag som hade tänkt att göra ett till mami o papi. Istället gjorde jag ett till mig själv (för ja hade ju ett tomt fotoalbum hemma). Ja fick de fotoalbumet i julklapp av Nikki o därmed kan ja ju inte ta och ge den till någon annan. 

Jag gjorde iaf ett Jul/Nyår album o ja är väldigt nöjd. Jul o Nyår 2011/2012 måste ändå varit bland de bästa tiderna tillsammans med familj och vänner hittills. Njöt nästan så mycket så att ja började spinna som en kattsing. 







Min kamera skärm är krossad o jag kan därmed inte se vad jag tar kort på. Ändå rätt bra försök eller? Jag vet dock att bilderna är "lite" gråa och pixliga.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0