sista rycket

Jaa det var det där med inspirationen. idag var den inte riktigt närvarande men jag lyckades ändå få mkt gjort. bra jag! o imorgon jobbar jag sista dagen. så imorn är det all in och ut med det sista kreativitet, för sen är jag ledig och då ska jag inte tänka på artiklar och nyheter alls! och det känns faktiskt fetttttskönt att vara ledig i några dagar, även om jag gillar mitt jobb. men man har inte så mycket liv när man jobbar och bor ute på landet. men under resten av veckan kommer jag leva 200% typ, äta på restaurang, träffa vänner, hänga med morfar, fika, festa, gå ut, slappa och jag har även tid att vara spontan, ojojoj! och packa ska jag också, troligen cirkus två timmar innan mitt flyg går då jag borde vara på väg till flygplatsen.
det blir bra det, mycket bra.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0