skit under naglarna

jag har varit både renare och nyktrare än vad jag var när jag kom hem igår/inätras. det berusade tillståndet var självorsakat men smutsen på händerna berodde på cykeljäveln. den där kedjan, jag hatar den!! den hoppar av alltid just när det är skitväder alternativt man har bråttom eller som igår då det var skitväder och man var på vägen hem från krogen. ehhhh..
men idag tänker jag på cykelkedja. i stället tänker jag på vatten, cookies och greys anatomy. och så ska jag lyssna på innebandy om 1,5 timme. tack gode gud jag ska bara lyssna.. fast på kvällen ska jag ge stackars min hjärta en chock och spela själv. jag hoppas att vi kan höras imorn.
det var det. nu vet ni vad som pågår i mitt liv.
puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0