Torsdag, dagen innan fredag.

Ser nu att jag va så arg i går att ja stavade fel på ordet inkompetent. Gud vad jag är inkompetent då! 

Dagen har varit bra. Efter ett givande opponeringssammanträde så kändes det som en liten sten försvann från axlarna. Att jag dessutom igår lyckades boka en tid på ambassaden känns också skönt. Att det viktiga papret som jag måste ha med mig skickades till Nässjö är kanske irriterande för vissa men jag bryr mig inte längre. Jag får väl hämta upp de innan ja åker dåå. Jag är med andra ord helt likgiltig när de gäller de här visumet. 

Jag har skrivit en lång och härlig to do list men innan jag tar tag i den ska jag städa mitt katastrof stökiga rum. Funderar till och med på att städa toaletten (uuh). Efter toalettstöket är det fika dags i stan. Äcklig kombination, städa toa och sen fika. Kanske ska vänta med att städa toan.. risken för att sitta o peta i sig toabaciller i fikat är något jag helst utesluter. 


Såhär såg jag ut förra gången vi fikade.. Då var det sommar då var det sol, då var det koskit i magen. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0