Torsdag



Hittade lite gamla bilder men bjuder bara på denna lilla söta Janneke :) snäll o oskyldig o korhårig.. precis som idag minus det korta håret.

Idag har det varit en effektiv dag o jag känner mig mkt bättre igår (hade fetingspränghuvudvärk). Låg i sängen i sjutton timmar iaf o det var nog precis det jag behövde. Lite chillidill. Kikade iaf på tre dokumentärer och jag älskade alla tre. Antar att ni redan sett dem och att de bara är jag som är efter men om ni inte har det så kika på Fahrenheit 9/11, Sicko och Food Inc. Bästa dokumentärerna. 

Hängt lite med Nisse idag.. lärt mig lite om USA osv. Har dessutom gjort ett litet (STORT) uppslagsverk på bara 122 sidor. Det är en liten del av det jag ska lära mig inför USA. 

Nu ska jag unna mej en dokumentär till, zeitgeist.
/Snälla Janneke 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0