Torsdagsfest



Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Linas födelsedag. Därmed ska man ta på sig finklänningen o ställa vinet kallt. Jag tkr de är kul med födelsedagar men jag tkr det är mindre kul med vin.. detta för att jag haft ont i huvudet så länge nu.. o att ja sover sämst. Jag kan liksom inte somna och när jag väl somnar så drömmer jag om att mitt visum nekats på mailen så när jag vaknar vågar jag inte ens titta på mailen för jag är rädd att det är sant. Jag oroar mej en del för framtiden också. Jag vill ju så gärna få bra jobb, men jag vill ju så gärna vara med Rick också, att vi får bra jobb båda två i samma stad liksom. Han hade iaf arbetsintervju idag o jag håller tummarna om att de gick bra :) 

Dagen idag började bra för vi tjejer träffades på hotellet o åt frukost där. Myselipys osv. Igår va de också rätt mysigt eftersom jag badade jacuzzi utomhus när det snöade. Hur häftigt som helst. Jag försökte ta bilder med min kamera och det blev ju bra. Titta bara hur fin Elin är på detta kortet: 



/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0