Varför är jag en slarv-Petter?

Visste ni att jag skulle döpas till Petter om jag blivit kille. Tack för att jag inte blev kallad för det.. även fast jag till exempel tycker rap(p)aren Petter är svinsnygg! 

Tillbaka till verkligheten. Jag sitter i en pluggbubbla och jag känner fortfarande att tiden inte räcker till. Jag ska iaf gå o träna sönder mig på boxen nu, även om ja har träningsvärk sen intervall/flex passet som ja körde i söndags. Mina ögon går bokstavligt i kors. Ogillar att ja sitter framför datorn så mycket! 

/Janneke
P.s Med slarv tänkte jag säga att ja inte sparat mina radio inslag ordentligt. Det innebär alltså att jag ej har några arbetsprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0